LA ORF DESVETLLA LA IMATGE GRÀFICA PER EL FESTIVAL 2015

Ahir dimarts va ser el dia escollit per a la ORF, la televisió austríaca i organitzadora del pròxim festival d’eurovisió que es celebrarà a Viena el pròxim mes de maig, per presentar als mitjans de comunicació la seva imatge gràfica i logo oficial de l’esdeveniment. Des de la proclamació de Viena com a seu del festival ja es va anunciar que el lema oficial seria Building Bridges.

El disseny té forma d’esfera i interpreta un pont que a través del llenguatge visual preten unir i connectar a totes les persones que d’una o altra forma estan connectats a través del festival.

Les esferes i les seves ones formen i simbolitzen una unió, així com també la diversitat. Els colors reflecteixen l’individualisme i també que a través d’ell es construeixen ponts musicals, la diversitat d’artistes, la varietat de les cançons i també la diversitat d’audiència que té el festival d’eurovisió.

La web oficial del festival així com també totes les imatges corporatives del propi esdeveniment ja incloien la nova imatge des d’ahir mateix, poc després de la seva presentació.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s