TVE presenta el vídeoclip oficial de “Quédate conmigo”
Per Glòria Bricollé
Avui Televisió Espanyola ha donat a conèixer el vídeoclip oficial de Quédate conmigo, la cançó de Pastora Soler per al Festival d’Eurovisió.
Es tracta d’una pel·lícula de tall sobri, idea del realitzador Rafael Sañudo, on Pastora apareix amb un vestit llarg de color negre i el cabell recollit, sola en un escenari també negre i uns focus blancs al fons. Alternant amb la solista podem veure també dos ballarins que, segons el creador escenifiquen “passió i ruptura”.
La cançó presenta alguns canvis respecte la versió en directe que vàrem poder sentir a la final espanyola, ja que Henrik Janson ha introduït arranjaments d’instruments de corda que aporten densitat i dramatisme al tema, perfectament interpretat per la cantant andalusa.
Pastora Soler actuarà directament a la final del certamen, el dissabte 26 de maig al Crystal Hall de Bakú, la capital d’Azerbaidjan.
Vegeu el vídeoclip promocional: